Wat kunnen we voor je doen?
Reading en healing
Een reading geeft informatie over het “energie-systeem” van het kind of/en die van jou.
We lezen de energie, de intentie onder het waarneembare gedrag.
Diegene die wordt “gelezen”, de “readee” hoeft niets te doen, wel is er een interactie tussen de “reader” en de “readee” en kan men tijdens de reading gewoon met elkaar communiceren en eventueel vragen stellen.
Een reading geeft informatie op een dieper gelegen niveau, onder het waarneembare gedrag, over jezelf of over je kind waardoor je een breder en helderder perspectief krijgt. Als vanzelf heb je weer meer contact met je eigen oorspronkelijke levensenergie!
Een healing geeft “ruimte” in je “energie-systeem” en is fysiek voelbaar een healing gebeurt door middel van non-verbale communicatie.
Er wordt gekeken naar wat je wilt loslaten uit je energetisch systeem en waarmee je je eventueel wilt opvullen.
Vaak is het zo dat we heel makkelijk “energie” of emoties van anderen in onze energieke en fysieke ruimte laten komen. We zijn er ons vaak niet van bewust maar je zou het kunnen opmerken wanneer je plotseling heel moe wordt of onrustig… Tijdens een healing laat je energie, die niet van jou is los en krijgt jouw eigen energie weer meer ruimte. Een healing geeft balans in jouw eigen energie-systeem waardoor je je weer vitaler en energieker voelt.
Kinderen zijn altijd welkom om zelf een reading en/of een healing te krijgen wanneer zij dit zouden willen.
Meestal is het zo dat kinderen een reading/healing krijgen via 1 van de ouders. Een reading met 1 van de ouders is vóór het kind. De ouder is “contactpersoon” voor de reading en volkomen betrokken bij de reading.
We kijken samen met de ouder naar het kind en krijgen een beeld van het kind vanuit een diepere laag, een laag die onder het met het oog waarneembare gedrag ligt.
We kijken naar de oorspronkelijke intentie en beweging van het kind.
Wat is je kind aan het ontdekken, wat is je kind aan het uitzoeken…
We kijken naar de intentie van het handelen, naar de oorspronkelijke energie, de eigen doelen van het kind en naar datgene wat je kind eventueel belemmert om volledig tot bloei te kunnen komen of wat je kind aan het onderzoeken is.
Je krijgt hierdoor een vollediger beeld van je kind waardoor je beter in staat bent om je kind te begrijpen en daardoor weer beter kunt begeleiden bij de algehele ontwikkeling.
Ook is er gelegenheid om allerhande vragen te stellen voor je kind; over sociale contacten, de wijze van communiceren, emoties, onrust, school….
Joyful Kids-programma
Het Joyful-Kidsprogramma is een heel concreet en praktisch programma, gebaseerd op NLP-oefeningen. Dit programma is ontwikkeld door Joy Martina.
Marian is samen met 11 andere mensen (wereldwijd) eerste “Joyful Kids-trainer”. Het Joyful Kids-programma maakt gebruik van eenvoudige tools die we altijd tot onze beschikking hebben. De oefeningen zijn gericht op het emotioneel welbevinden van het kind en versterkt de positieve, vitale energie van het kind.
Afhankelijk van de vraag van het kind gaat zij samen met het kind aan de slag, aan de hand van 5 stappen volgens het Joyful Kids-programma.
Deze 5 stappen zijn eenvoudig en gevisualiseerd door middel van posters.
De stappen bieden het kind houvast en de mogelijkheid om het zelfstandig in te zetten op ieder gewenst ogenblik.
Nieuwsgierig geworden of heb je vragen? We helpen je graag! [email protected]
Praktisch
Een reading met een aanvullende healing duurt anderhalf á 2 uur en kost €85 ,- incl. btw
Een losse healing kost €40,- incl. btw
Een sessie voor het kind zelf, durende een uur met o.a een intake en het Joyful kids-programma is €50,- incl. btw. Aangeraden wordt om minimaal 3 sessies achtereen te doen.
De reading kan worden opgenomen zodat je die later altijd weer kunt beluisteren. Je krijgt vaak zoveel informatie binnen een reading dat je daar makkelijk lange tijd mee door kunt. Wel is het soms fijn om enige tijd na de reading/healing een extra healing te vragen, hierdoor kan de “nieuwe energie” zich makkelijker verankeren.
Wie is Marian
Ik woon samen en ben zelf moeder van 2 jonge mannen van 18 en 20 jaar. Ik werk meer dan 30 jaar binnen het basisonderwijs als leerkracht, remedial teacher en intern begeleidster. Ik heb ruime ervaring opgedaan met verschillende onderwijssystemen zoals; Vrije schoolonderwijs, Montessorionderwijs en het Jena-planonderwijs. Je zou kunnen zeggen dat ik in de loop der tijd mijn kennis bij elkaar heb gesprokkeld, aan den lijve heb ervaren en ontdekt…. maar tegelijkertijd is er iets in mij altijd hetzelfde gebleven. Mijn wijze van communiceren en omgang met kinderen is nog steeds hetzelfde als 32 jaar geleden bij mijn eerste kleutergroep in Rotterdam. Uiteindelijk is het mij altijd om het welzijn van het kind gegaan, een kind dat zich vrijuit kan bewegen vanuit een zeker zelfvertrouwen en de ruimte heeft om op onderzoek te gaan en zich te kunnen ontwikkelen. Dit is niet vanzelfsprekend en zeker niet altijd gemakkelijk, maar iedere keer weer ben ik op zoek naar de oorspronkelijke levendige energie in mijzelf en die van het kind, vertrouwend op de liefdevolle, innerlijke natuurlijke kracht van het leven.